CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 14, 2009

Si Duyung Comel


Inilah cover buku terbaru saya bersama syarikat penerbitan PTS ONe Sdn Bhd..telah pun keluar pada 14 April 2009..Novel ini akan dilancarkan pada 26 April 2009 pada Pesta Buku nanti. Ayuh, datang. Si Duyung menanti anda..
Sinopsis

Berikut adalah reaksi orang ramai yang pernah jumpa ikan duyung yang comnel itu:

“Saya jumpa bayang ikan besar… ah, mungkin saya hanya bermimpi. Sekejap! Saya bukan berada di alam fantasi, kan?” - Cikgu Roslan.

“Kita mesti dapatkannya sebelum esok. Sekiranya tidak, habislah kita semua.” - Nelayan.

“Dia comel… tetapi sayang, dirinya umpama pelarian di habitat sendiri.” - Aiman

“Dia begitu handal berenang. Baik hati dan… ya! Dia belanja kami makan.” - Danial.

7 comments:

Mersik said...

Salamz Ikhmal ,

Tahniah di atas kelahiran buku yang terbaru ini. Moga ianya akan mendapat sambutan yg hangat bangat serta laku keras.

Teruskan usaha. Yihaaa

Anonymous said...

Tahniah bro ... rezeki orang kahwin tu

REMY IKMAL said...

Thanks Pokcik Mersik dan bro Serunai Faqir...

alifstyle said...

Tahniah, Encik Ikmal!
Cerita ini menarik! Saya sudah baca.

REMY IKMAL said...

Terima kasih Encik Alifstyle..

zara aluwi said...

Assalamualaikum Ikmal,

Ya, ari tu kita tak dapat nak bersembang-sembang. Masing-masing baru pertama kali bertemu tentunya tak mahu lepas peluang berborak.

Akak ada beli si Duyung Comel masih dalam senarai menanti nak baca. Maklum sajalah, buku2 ada diskaun... bershopping sakanlah akak...

REMY IKMAL said...

Waalaikumsalam kak..terima kasih kak..nanti dah habis baca janganlah lupa komen ya..hehe..