CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 12, 2009

Kerana Karipap Cetakan Ke-2 Dan Si Duyung Comel

Novel Remaja Kerana Karipap telah pun memasuki cetakan ke-2..alhamdulilah...baru saja dapat pengesahan daripada pihak Karnadya Solutions..
Buat mereka yang suka makan karipap, dapatkanlah novel ini. Kalau nak baca sinopsis novel boleh tengok di bawah ni..



Untuk 26 April 2009 ini juga saya akan berada di pesta buku bersama PTS One Sdn Bhd untuk pelancaran novel terbaru saya yang bertajuk SI DUYUNG COMEL..

Saya akan berada di booth PTS One Sdn Bhd dari jam 1 hingga 2 petang untuk majlis pelancaran novel ini. Datanglah ya. Nanti boleh kita berbual bual...

Ayuh..semua !!! Si Duyung menanti anda...Hehe...

Pada sebelah petangnya pula saya akan berada di booth Karnadya Solutions..kalau berminat nak merasa kuih karipap pula..datanglah ke booth Karnadya ya..Ayuh...

4 comments:

Anonymous said...

Salam, peh lama tu bro baru ada naik entri baru ... hehehep

REMY IKMAL said...

Hehe..tak tau nak tulis apa la bro.

zakiah said...

comelnya kulit buku ni

Insya Allah nanti akak bawa anak2 akak melawat gerai KarnaDya

REMY IKMAL said...

Terima kasih Kak Zakiah..kalau datang pada 26hb petang..insyallah saya akan ada di booth Karnadya...