CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 13, 2008

KASIH BERSULAM CINTA


Ini adalah cover novel terbaru saya bersama Fajar Parkeer Sdn Bhd..Insyallah mungkin tak lama lagi akan berada di pasaran..saya menggunakkan nama pena Suria Areesya..



Sinopsis

Terlalu sukar untuk mengungkapkan cinta.Kasih begitu mudah untuk disampaikan.Begitulah juga yang terpaksa dilalui oleh Razlin.Razlin berasakan dirinya terlalu kecil untuk menagih cinta Idham , lelaki yang pernah menjadi gurunya sebelum ini. Razlin akui dua tetap lemah.Cinta hanyalah ukiran dalam dunia kehidupan.Idham dan Suhaili adalah lambang kasih dan cintanya.Razlin sedar siapa dirinya.Mujur ikatan persahabatannya bersama Suhaili membuatkannya bersemangat untuk terus menempuh arus kehidupan.Ada bahagia..ada duka..



Suratan dan takdir lebih berkuasa dari segala-galanya.Razlin kehilangan.Terlalu perit untuk diterima.Dia terpaksa kuatkan semangat..kuatkan keimanan..menerima ketentuan yang telah ditetapkan..Kebahagian yang dicari akan hadir berkat ketentuan-Nya . Itulah nikmat kasih dan cinta….

10 comments:

dEW! said...

Wah.. diam-diam ubi, ikmal ni! Lepas satu-satu novel dia keluar.. buat kak ds jelez aje! mcm2 genre pulak tu, CHAYOK!

p/s:
Kak DS nk oder nvl yg ada otograf ikmal, bley tak? cam ner, ek?

Mersik said...

Tahniah daun keladi sekali lagi.. semoga nvl ini akan ngetop dan laris di pasaran..

Wahh.. kalernya, meroh menyalooo.. hik hik..

MOHD SHAHREMY IKMAL,IKMAL SURIA,REMY IKMAL,SURIA AREESYA,IKMAL SHAH said...

Kas DS..saya bukan diam-diam ubi..tapi diam-diam kentang..makin sedap dan masin..he..he..Kak DS..rasa macam segan la pulak bila Kak DS nak mintak tandatangan ni...he..he..kalau Kak DS nak gak ter[aksalah bagi...he..he..

MOHD SHAHREMY IKMAL,IKMAL SURIA,REMY IKMAL,SURIA AREESYA,IKMAL SHAH said...

Pokcik..terima kasih..merah itu tandanya berani pokcik..he..he..

dEW! said...

Aik, terpaksa? lain macam je bunyinya! Hemm.. kentang pun kentanglah, ikmal.. cuma jgn terlalu masin, tak pasal-pasal dpt penyakit berpakej pulak! hehehe..

MOHD SHAHREMY IKMAL,IKMAL SURIA,REMY IKMAL,SURIA AREESYA,IKMAL SHAH said...

Gurau aje Kak DS..nanti bila dah keluar saya bagi tau Kak Ds ye...

KHAIRUNISA YAACOB said...

-salam p'kenalan..abg ni yg lawat blog sy ari tu kan..thanx..
-nak tnye ckit..sy pon nak jd penulis n dah pernah hantar manuskrip yg dibantu oleh cikgu BM sy..tp xdpt..kalau abg boleh tlg,sy mmg b'mnt nak jd penulis nie..
-kenapa guna bnyk sgt nama pena..x penin pale ke?

MOHD SHAHREMY IKMAL,IKMAL SURIA,REMY IKMAL,SURIA AREESYA,IKMAL SHAH said...

Salam adik Khairunisa..Insyallah mana yang boleh saya bantu..saya akan bantu..tentang penggunaan nama tu sebenarnya bergantung kepada pihak penerbit..setiap penerbit inginkan identiti mereka..

ez said...

Salam Ramadhan dan selamata berpuasa,
Rancak betul ya. Berderet novelnya terbit. Tahniah!

MOHD SHAHREMY IKMAL,IKMAL SURIA,REMY IKMAL,SURIA AREESYA,IKMAL SHAH said...

Terima kasih ez