CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, November 23, 2009

Pewaris Senja kini cetakan ke-2 !


Pewaris Senja telah pun dibeli oleh Perpustakaan Negara sebanyak 1089 buah untuk tahun ini. Terima kasih kepada pihak Karnadya Solutions Sdn Bhd di atas kerjasama yang diberikan. Novel ini juga telah menjadi bahan analisis oleh Profesor Madya Dr. Hasnah Ibrahim dari UUM. Insyallah, saya akan paparkan analisisnya di laman blog ini nanti.

Untuk anda yang masih belum memilki novel ini, dapatkan cetaklan terbaru ini nanti...

12 comments:

Sarnia Yahya said...

Tahniah... rezei baby ni. Nampaknya kena buat baby lagi, hehehe, gurau aje

Mersik said...

Tahniah daun keladi. Semoga terus murah rezekinya. Teruskan usaha..

aNgeL pUTiH said...

cmne nak booking buku pewaris senja bhg 1? dh try tempah dlm website yg disediakan tapi tak boleh..

Unknown said...

tahniah...
saya suda baca kisah aifan tu..
unsur humor yang menjadi!
terbatuk-batuk saya baca (kerana dalam kondesi tidak sihat)

REMY IKMAL said...

Kak Sarnia - Insyallah kak,dalam perancangan..heheh

REMY IKMAL said...

Thanks pakcik Mersik..

REMY IKMAL said...

Salam angel putih..saya dah emailkan pada saudara maklumatnya..nanti check ya..

REMY IKMAL said...

Salam Eady..terima kasih..semoga cepat sembuh juga ya

Aku..Diana said...

salam..tahniah buat penulis sbb Pewaris Senja mmg best..yg xbestnya i juz jumpe Bahagian 2 je.dh xjmpe Bahagian 1 kt mna2..cner nk order trus dr u? nway,hopefully penulis blh teruskn menulis cerita2 seram masyarakat melayu seumpamanya sbb kita sgt kekurangan cerita2 sebegini. yg ade hanyalah cerita yg kurang seram & lepas 2 melalut ke lain..*thumb up* ;)

REMY IKMAL said...

Terima kasih Aku..Diana ..jika berminat anda boleh memesan terus dari saya novel Pewaris Senja Bahagian 1 terus dari saya..Insyallah saya juga dalam proses melahirkan karya terbaru saya yang juga berkisarkan tentang masyarakat Melayu iaitu tentang minyak dagu..terima kasih kerana sudi membaca karya saya..

mm7981jj said...

saya telah membaca buku pewaris senja yang bahagian pertama,sy tertarik dgn jalan cerita yang begitu jelas menasyikkan tapi sayangnya buku pewaris senja kedua masih belum saya baca,soalan saya,apa macam boleh saya perolehi buku tersebut.

pembaca MAMA*

REMY IKMAL said...

Salam pembaca Mama...terima kasih kerana sudi membaca novel Pewaris Senja saya..anad boleh membuat tempahan di laman blog saya untuk mendapatkannya...